Παρασκευή 18 Μαΐου 2012

Newborn babies. Are they real??

Ariel


Την πρώτη φορά που αντικρύσαμε ένα τέτοιο μωράκι τα χάσαμε!

Το πρώτο πράγμα που σκέφτηκα ως μαμά που γνωρίζει είναι :
"Μα μπορεί να είναι αληθεινό;"
"Μα είναι αληθεινό"..
"Πώς γίνεται να είναι τόσο μικρό και να μη βρίσκεται σε θερμοκοιτίδα"..

Έπειτα η Irene και η  M-D μου προσφωνήσαν να κοιτάξω ένα μωράκι μικρουλάκι υποδεικνύωντας προς το μέρος τους!

Ήταν δύο γυναίκες και ένας άντρας. Εικόνα οικογένειας! Η μία κράταγε το μωράκι προς τα μπρος, στάση μάρσιπους..

Όταν μάθαμε ότι δεν ήταν αληθεινό μου πήρε 1 λεπτάκι να συνειδητοποιήσω ότι τα μάτια μου με ξεγελάνε!
Θυμήθηκα για τις πορσελάνινες κούκλες που γνώριζα από μία γνωστή μου αλλά αυτές ούτε πορσελάνη ήταν!
Όλα χειροποίητα κατά λέξη!

Σας τις παρουσιάζουμε και δείτε και μόνοι σας την καταπληκτική δουλειά 
της Wileima Alvarez.




Christopher

Μας έδωσε μια κάρτα με ένα μωράκι πάνω και τα στοιχεία της. 
Με χαρά ανακαλύψαμε ότι φτιάχνει κι άλλα αντικείμενα ρεαλιστικά και πραγματικά  πολύ όμορφα. 
Επίσης μάθαμε ότι της αρέσει να ασχολείτε με τη φωτογραφία διαφημίζοντας κι άλλους καλλιτέχνες..

Αυτό θα πεί δημιουργία! 

Συγχαρητήρια στη Wileima  από τη Βενεζουέλα που μας θυμίζει την πραγματική έννοια της τέχνης!

Για να δείτε τα αριστουργήματά της μπείτε στο www.lovelyreborns.com
και θαυμάστε..
Είμαι σίγουρη δεν έχετ δεί τέτοια μωράκια! 

Για τα πλεχτά χειροποίητα αρκουδάκια που φιλοξενούνται στη σελίδα της μπορείτε να τα 
δείτε κατευθείαν στο  www.kemonada.com

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

~ Leave a comment on the way ~

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.