Τρίτη 10 Ιουλίου 2012

ΜΕΓΑΛΟΣ ΓΕΥΣΤΙΚΟΣ ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΣ


ΜΕΓΑΛΟΣ

ΓΕΥΣΤΙΚΟΣ

ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΣ


Το ChildrenstyleIMD   

 προμηθεύτηκε και χαρίζει

στους 50 πιο γρήγορους τυχερούς φίλους  

100 συλλεκτικές συσκευασίες Jelly Belly®


με απίθανες ποικιλίες από χρωματιστά

 μικρά φασολάκια 

σε διασκεδαστικές γεύσεις. 

Το μόνο που έχετε να κάνετε για να τα αποκτήσετε είναι :

Α.Να πείτε σε μία φίλη σας για το διαγωνισμό 

Β. Να κάνει "like" στο ChildrenstyleIMD στο facebook (η φίλη σας)

Γ. Να μας γράψετε το όνομα της φίλης σας 
για να στείλουμε σε εσάς κατευθείαν το δώρο σας.

Μην ξεχάσετε να μας ενημερώσετε για τη διεύθυνσή σας 
στο ir-m-d-ane7-8@hotmail.com
  
Ενημερώνουμε τους φίλους των τυχερών
 ότι μπορούνε να πάρουνε μέρος και αυτοί 
με την ίδια διαδικασία.
εφόσων έχουνε κάνει "like" τη σελίδα μας.


Meet 

Jelly Belly®
 
 
Για παιδιά..
 
 Για μεγάλους..
 
Με θαυμαστές σε όλο τον κόσμο!

Μοναδικά καραμελοφασολάκια
 
ήρθαν και στην Ελλάδα 

για να μας χαρίσουν 
 
 φανταστικές παιδικές αναμνήσεις..
 
Μόνο με 4 θερμίδες!

Μπορείτε να βρείτε συνταγές στο www.jellybelly.com

 
Με καλοκαιρινή διάθεση,

S.Ter
Irene
M-D

29 σχόλια:

  1. Καλά δε υπάρχει πιο γλυκός διαγωνισμός!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Καλημέρα

    Ο διαγωνισμός προβάλλεται στη σελίδα μας στο Facebook Kerdiseto-Δωρεάν Online Διαγωνισμοί

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. ΣΟΥΠΕΡ ΔΩΡΑΚΙΙΙΙ!!!
    evitabak2012@gmail.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. egw to eipa sthn filh moy kai ekane like legetai tsakitsan taisia..pws pairnoume to dwro???

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. η φίλη μου η giannousi georgia. σας έστειλα και μέιλ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Εκανα Like εγω (Dimoula Hara Δημούλα Χαρά) και ο αντρας μου (Nikos Papanikolopoulos)!!!! Σας στελνω τη διευθυνση μου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. H Gloria Grahame έκανε like

    ΔΕΣΠΟΙΝΑ
    deb_oro@yahoo.gr

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Eleni Efst φίλη

    το email μου... chrisovalantia@hotmail.gr

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Έκανα like εγώ(facebook: Drouga Maria) και ο άντρας μου(Gkertsosn GK). Σας στέλνω τη διεύθυνση στο e-mail!!!
    Ευχαριστούμε!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Stathoyla Oriflame στην φίλη μου Efstathia Sitia

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. ο φιλος μου λεγεται μπεκιαρης κωστας

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

~ Leave a comment on the way ~

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.